Tuesday, January 1, 2008

新的一頁

除夕夜,好心的友人安排節目,去了一間很地道氣氛很年青的disco。與人無尤,定是我那張可愛的 baby face 累事。結果坐立不安半小時後,獨自離隊,去了逛通宵营業的誠品書店。

剛上計程車一會,便見跳鐘踏正十二時;路上人聲鼎沸煙火空中爆破,我很開心地笑了。幸虧早走那麼幾分鐘,才不想,新年伊始在強勁的地下音樂中度過。誠品內有過萬本書香、和過百同道中人,陪我揭開 2008 新的一頁,有預感將會是豐收的一年。

感恩。





6 comments:

C.M. said...

Vow, what a collection!

Wish you a Happy New Year and the strength to overcome!

Connie Missipi ~ 密西比 said...

Wow, no big deal!! (at some point you're right, they're merely collection, as I barely read any book in the last couple months).

Same to you and stay tune, for the best is yet to come :-)

Anonymous said...

Happy New Year ^^

Connie Missipi ~ 密西比 said...



Same here. But I have no doubts you can do better than this. Down the road pick another 15-20 posts, try again.

Am I being difficult?? You bet, oops don't cry...just do it. Dinner is on me :-)

Anonymous said...

我卻在空中倒數,久違了Connie,願您快樂!

Connie Missipi ~ 密西比 said...

ellen

妳仍在香港巴黎兩地穿梭嗎?我卻飛不動了,得考慮提早退休 :-)

快樂真是挺難掌握的一回事,我們一起努力吧。祝福。